MALIN VAINIO

2010-09-26
21:29:53

Fredag, lördag, söndag!

Tjena, nu har det varit helg igen då!
Fett me nice(Y).
Ifredags var man bara på gården typ sedan börja det regna så runt 11 cycklade jag och jennifer runt i bredsand, jag satt på paket hållaren så har inte i rumpen.
Hon sov hos mig till lördag, på lördag vakna jag osså gick jag o duscha medans jennifer sov eller kolla på tv, minns inte riktigt, hehe men aa sedan blev det att fixa kläder och håret för man skulle in till stads o bli sminkad och fotograferad.
När vi åkte till stads för att bli det så hämta vi upp malle på nedre och sedan åkte vi till stan då. Vi vänta i 2 timmar innan vi blev sminkad sedan ville jag gå så jag gick då, var ju tvungen att gå tillbaka dit sedan då för att bli fotograferad. Efter att han väntat där inne typ en och en halv timme var det våran tur då, efter att vi knäppt klart (tog kanske en halv timme) så skulle vi vänta en timme till såklart. När vi väl fick se bilderna var jag tvungen att kolla fort för hade brottom till bussen som gick kvart i 6 från navet. Tog av mig skorna och sprang med jennifer till navet från stads. Hade ont i fötterna efter det, hehe.
Sedan vart det en trevlig tjej middag hos Anna Hamberg då(Y)!
Vi gick även ut efter att hon öppna sina paket och vi ätit. Det blev en stund hos en kille i hennes klass.
Idag duscha jag imorse och sedan fix och till stan med jennifer och elin!
Vi träffa Charlie där inne och gurra dessutom, haha det blev iaf donken innan vi träffa dom.Blev donken när vi va med dom med haha. Jag har äte middag efter det sedan ut med jennifer och typ blev ihjälslagen några gånger, haha.
Nä nu ska jag lägga ut bilder och sedan dra mig mot sängen för det tyckr jag låter som en trevlig idé.
Puss hej!

 
Bild från fredag!

Bild på mig från smink grejs!

Bild på malle från smink grejs!

Osså såklart en bild på anna begravd i present papper;D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: