MALIN VAINIO

2010-09-28
21:40:51

Hund!!(Y) Advokat?? :S

Hej igen, haha närå.
Tjenna!
Min kusin har skaffat sig en liten hund, kanske ska åka till henne och henns barn och kolla på den imorgon, det beror ju på om jag orkar eller inte, men tror det blir så.
Just nu sitter jag bara och skratta för emma och jennifer gjorde bort sig lite förut, det var en advokat på våran skola förra veckan och han kom ner fär min gata tror vi, sedan prata vi om att emma stirra på han hela vägen förbi honom på vägen upp till jennifer då vänder jag mig om för skulle kolla om någon var bakom och hörde för dom prata ganska högt, osså är han några meter ner på jennifers gata och jag haha han är ju där osså börja jennifer springa och emma också, vi skratta så mycket att jennifer nästan kissa på sig och jag  fick ont i magen.
Sedan nu för typ tio minuter sedan smsa emma och säger att han bor gatan ovanför henne, haha snacka jag garva åt det.
Aa och idag drog man ett gammalt ordspråk, fett me nice och aa ingen humor på någon av oss så alla börja skratta men ingen fatta det roliga i det hela(Y).
Men nu blire snart sängen så godnatt på er alla!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: