MALIN VAINIO

2010-09-12
14:07:39

Stan ---> Granloholm

Igår blev det stan, jag och jennifer åkte in och träffade Charlie, matte och jesper, sedan kom även hanna, matilda, anja och sazan.
Jag åkte med ida, sara, charlie, matte och jesper till granloholm. Hanna tag moppen såklart.
När vi kom till granloholm så gick jag till hanna och alla gick hem och åt mat typ.
Sedan hade ida äte klart så då ringde jag hanna och annie (hennes lillasyster) till pizzan.
Efter vi äte gick vi ute med Charlie, ida, matte och sara.
Vi var först ute sedan gick vi till Charlie och åt kladdkaka, sedan gick vi till hanna och kolla på teve.
Jag tog bussen frpn granloholm 11 och från navet 11.15.
Då träffa man på emma och jennifer på statiol, dom åt ben och jerry glass.
Sedan gick vi hem och sov, en riktig skit natt vare iaf för jag e typ sjuk. -_-

När jag vakna så va klockan typ 10. Då kände jag för att jag ville basta!
När jag kom in i tvättstugan var det ganska så stökigt så jag gick upp o fråga om jag kunde basta men vi hade tydligen stängt av varmvattnet för pappa skulle ha in golv värme i garaget.
Då gick jag till emma och vi kolla på casper!
Nu sitter jag vid datan efter att ha bastat och hoppas jag blir frisk snart för jag hatar att vara sjuk!!!
Men alla får ha det så bra! Kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: