MALIN VAINIO

2010-09-16
21:08:36

Studiedag!!

Tjenare igen då, idag har man varit på skolan haft en lektion sedan ner på stan och va där ett tag(Y).
Efter det åkte jag hem, var skit trött så satt på bastun och la mig där inne när det var varmt, somnade ett tag med(A).
Haha men sedan blev det midda och ut med kompisar, nu sitter jag här efter att ha bastat igen och kollat på idol.
Btw, vare någon som kolla på kungarna av tylösand igår då? Haha skön syrra, bada med kläderna på och springa med bacardi flaskan som en tok, haha, kin framtid(A).
Nä nu har jag ont i huve så ska väl läsa tidning och slappna av lite, jävla iprem skit, funkar ju inte, haha men vi hörs kanske imorgon, beror på om jag har tid, fast lär ju eftersom vi har STUDIEDAG imorgon(Y).
Byebye!!<3


Osså en bild på min bebis såklart!!(Y)<33333


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: