MALIN VAINIO

2013-04-23
21:34:13

Bajs app...

Får be om ursäkt att jag segat så men appen på telefonen la av så har inte haft möjlighet till att uppdatera bloggen, glömmer alltid bort det när jag sitter vid datan och bilderna är ju i mobilen så. Lite snabbt om helgen, fest på fredag, as Nice! Sen lördag gjorde jag inte så mycket samtidigt som jag gjorde jätte mycket, flög runt från mig ner på nedre och sen hem och sen ner igen och sen vidare till donken. Efter donken va vi på nedre och sedan gick jag hem och aa ner på nedre med grannen för att gå på Statoil sen hem igen och när jag väl trodde att jag skulle få sova så tvinga grannen ut mig igen och vi stod och snackade några timmar, därefter somnade jag fort vill jag lova haha! Söndag va kort... Gick upp tidigt o la mig i sol stolen och solade och sov lite, sen ner på nedre och spela basket och därefter vidare till gymmet där jag både solade och tränade, as skönt!
Sedan igår va det som vanligt skola och gården, fick också mitt kör tillstånd!!! As Nice! Och ja då blev det lite teori plugg, gick ju ganska så bra, och idag va de också skola sen träning och nu fotboll, hörs hej!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: