MALIN VAINIO

2010-08-12
01:09:57

Färga håret?

Jadu idag har jag varit i stan typ en eller två timmar sen har jag vandrat runt i bredsand som vanligt, hehe anja kom iaf hem från sandra idag också.
När jag kom hem typ 23.00 så kolla jag på äntligen midsommar, helt klart sevärd film asså, sjukt rolig, eller så äre bara jag som tycker den var kul för min humor är ju "bäst" hehe.
Nu sitter jag bara vid datan och lyssna på musik och chattar eftersom south park är slut, hehe älskar det programmet också "skit kul" hehe eller aa jag tycker det iaf.
Nä imorgon eller aa idag men aa iaf så blir lunch uppe hos emma olsen som fyller 15 idag!! Tycker alla ska ge henne ett stort grattis! Aa det blir iaf pizza och film uppe hos henne runt 12 idag, men nu ska jag vara lite social med matilda och hanna på msn, och fortsätta att fundera hur jag ska göra med håret, några förslag? Fundera iaf på att färga det brunt eller aa iaf något åt det hållet, eftersom jag är blond måste jag nog fixa lite mer rödare nyans, vill inte ha grönt hår iaf, hehe.
Nä men vi hörs senare, pusspuss<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: