MALIN VAINIO

2010-08-13
00:56:05

Filmdag!!

Ja idag har jag jennifer sazan anja och matilda varit uppe hos emma och firat henne, vi åt pizza såg på två filmer och åt massa godis och chips.
När vi varit hos emma gick jag jennifer sazan och anja till jennifer och kolla på en annan film, sen gick jag o anja till mig för jag skulle hem o duscha och sånt som jag egentligen skulle göra innan jag skulle till emma men det blev inte av för jag sov så länge så han inte, haha men när jag var fixad och klar gick vi ut o möttte sazan och jennifer.
Vi var ute ganska länge sedan gick jag hem hit, tog en risifrutti och såg på en annan film, haha mycket film idag, menmen ibland blire så hehe. Men nu ser jag på south park och sen vet jag inte.
Vi hörs väl senare, btw jennifer påminde mig om att idag är det fredagen den tretonde haha hon låser nog in sig, haha närå hon ska med mig o anna till stan imorgon.
Pusspuss<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: