MALIN VAINIO

2010-08-26
19:14:27

Hårfärgning igen då(Y)

Tja idag har jag varit på skolan till tolv, jag upptäckte att jag inte var så värst bra på att stava eller hade snygg handstil i 6an, sedan gick vi på stan och tog sedan fem över ett bussen hem.
Jag emma och jennifer drog till mig och sedan stack jennifer för hon skulle göra något, hehe, jag och emma spela iaf wii, sedan kom matilda upp, dom kolla på när jag spelade. Vi stack på tempo och handlade efter det. Sedan gick vi upp till mig med, heeh jag hade vinterjackan. Vi kolla på film hos mig och sedan gick matilda och mötte anja. Och nu har anja färga sitt hår så alla vet att det inte var jag som färga, haha.
Nä nu ska jag sätta på bastun till pappa sedan kolla hur anjas hår blev.
Hare bäst!<3
 Obs! Bilder kommer!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: