MALIN VAINIO

2010-08-30
21:18:55

Redan skoltrött

Tjenna!
Idag har jag varit på skolan och haft det tråk, sedan kom jag hem och duscha och sånt.
Sedan kom jennifer och då plugga vi lite eftersom vi har ett test på satsdelar imorgon, vill inte kugga i det.
Sedan blev det utgång, vi träffa matilda och simon på min altan, höll på dö när jag såg dom sitta på min altan, aja sedan gick vi ner mot tempo o träffa anja o sazan.
Jag matilda och simon gick till mig och kolla på teve och fikade lite sedan gick vi med simon hem och lämna han vid brevlådan och sedan vandra vi ner på tempo där vi träffa peter mosse jennifer och sazan.
Jag jennifer sazan och matilda började gå mot statiol då anja kom springades från ingenstans. Vi gick iaf hem då och nu sitter man här. Ska försöka sova lite tidigare på kvällarna nu så jag inte somnar runt 7 på dagen.
Ni får ha det så bra, puss o kram.<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: