MALIN VAINIO

2010-08-24
21:41:53

Regn

Idag var det andra dagen i skolan då.
Vi börja med en busstur som vanligt sedan en promenad från busshållplatsen upp för en backe till skolan, sedan sammlas vi i klassrummet och sitter där i ca 50 minuter, efter det hade vi 40 minuters rast och sedan en halv timmes lektion kanske, inte länge iaf.
Sedan hade vi lång rast typ en och en halv timme tro jag.
På den rasten var det lunch så då satt man ju och dryga.
Efter det var vi i slöjdsalen med två andra klasser, en sexa och en sjua, vi ska lixom vara förebilder *host*.
Haha vi lekte en lek, som alla säkert har lekt någon gång, den med lappar som man sätter mellan kroppsdelar typ huvud mot huvud elle något sånt, haha det var iaf skit kul, hehe våran grupp vann(A).
Sedan blev det stan eftersom man skulle vacinera sig i stan 2 timmar senare, slutade ju sunt halv 2 så blev drygt.
Efter den hemska sprutan så åkte vi hem, handla mat på tempo sedan har jag ba suttit vid datan typ, jennfier sazan och anja kom hit osså kolla vi på en film, dm rev nästan mitt rum, haha aja jag orka inte städa nu för nu ska jag skela wii, igen.
Haha, aa godnatt på alla söta människor!<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: