MALIN VAINIO

2010-08-16
22:36:37

Shopping!


Idag har jag varit och shoppa lite, det blev för det mesta kläder.
1. T.shirt från gina
2. T-shirt från gina
3.Tubtopp från jc
4.Byxor från bikbok, ser miffiad ut på bilden jag vet
5. Byxor från bikbok, ser också miffad ut, men sitter bra på
6. Blå huvkofta från cubus
7. Grå kofta från bikbok
8. Strumpbyor 5 pack från åhlens, fondation, puder och rouge från kicks, hårsnoddar och hårnålar från bikbok
9. Tre linnen från cubus

När jag kom hem från shopping rundan blev det utgång, det bärja bli vinter tycker jag, hade långbyxor, kofta och jacka men frös iaf, inte okej, haha men aa det kan ju inte vara thailand i sverige så man får ju stå ut, aja imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men får ju hoppas på att det blir minst en varm dag till på sommarlovet, önska vi hade sommarlov iaf en vecka till om det blir varmt, tycker det inte är nogon idé att ha sommarlov utan sol, hehe men nu ska jag göra något vi hörs.
Puss hej.<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: