MALIN VAINIO

2010-08-25
21:25:38

Släkten e ju som den e

Idag har jag varit på skolan, först såg vi på en film om rattfylleri sedan hade vi matte och no. Slutade klockan 12.
Vi åt lunch på skolan, eller aa inte direkt, så vi stack på donken istället, jag drack en liten cola och köpte en paj, vanilj jordgubb, riktigt god faktiskt(Y).
Sen åkte jag hem, städa lite sedan kom jennifer och fråga om jag skulle med och cyckla en sväng, aa sen kom regnet när vi kom ner på nedre. ;(
Sen drog jag hem spela wii, duscha åt mat och gick ut.
Sedan gick jag till min faster för min pappas kusin och hennes bebis (min tremänning) kom hit idag så. Pappa och katja som hans kusin heter, mobbar varandra hela tiden så ett gott skratt får man ju alltid.
Kallt idag med, men hade inte vinterjackan idag på kvällen, önska jag hade det, skönt med den igår iaf, haha.
Nu ska jag kolla tv och så, sen ska jag fixa mig för att sova, hehe måste ha mycket sömn ju.
Om ni undra så har min syrra snott min kamera så kan inte knäppa kort eller så, har en skit mobil också eftersom min är på lagning, surt liv asså.
Nä nu tycker jag alla ska ta och chilla och sedan ta och sova, hehe det blir iaf godnatt för mig om en timme typ.
Men godnatt och sov gott alla söta och glada.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: