MALIN VAINIO

2010-08-29
21:50:26

Super helg!

Denna helg har varit helt javla underbar!
Min pappas kusin och min tremänning (hennes barn) kom ner till oss från västkusten, hennes lilla lukas är så fantastiskt söt och fet, 5 månaders bäbis är ju hur sött som helst, det börja iaf med middag på fredag sedan stack jag till linda, jennifer och anja samtidigt som syrran, malle och line skulle till stan, hehe snodde skjuss till fläsian.
Sedan var det middag på lördagen också då, det sluta nere på stranden och kolla ut mot alnö, as mkt ljus iaf.
Sedan sluta det hela med att katja som hos oss den natten med sin lilla feta unge, vi han somna sedan en halv timme senare vaknade han och skulle ha mat, då va klockan 2, klockan 6 skulle han ha mat igen, då grät han ganska mkt, jag fick ta och hålla i han medans katja sprang upp för trappen och jgorde mer mat, som tur fick jag tyst på han iaf, trodde nästan han skulle spy ner mig.
Klockan halv 11 gick jag upp, sedan hjälpte jag katja med barnvagnen, pappa hade gått och lagt sig så det blev inte upp för trappen idag utan det blev ut genom huset in i garaget upp för en liten trapp sedan ut genom garaget.
Var ganska jobbigt att bära hela barnvegnen med unge i ner för trappen halv 1 på natten med pappa som dessutom gick baklänges lite halv packad bara.
Men nu ska jag bädda i sängen sedan packa och sova.
Godnatt!
 Bilder kommer senare


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: