MALIN VAINIO

2010-08-18
22:11:29

Tårta! =D





Idag så vakna jag sen kom anja och då hoppa vi lite studsmatta, hehe vi fick några roliga kort också, sen gick anja o mötte matilda och sedan gick vi ut, vi var på bredsand skola lite, sedan gick anja hem och åt och jag och matilda gick till mig, sen ner till statiol köpte tomater för syrran skulle ha, sen gick vi hem till mig jag åt mat och hon gick hem, när jag äte middag blev det tårta till efterrätt, mmmm fett gott =D.
Sen gick jag ut, träffa anja och vi gick till matilda, hon skulle åka iväg så jag o anja gick o köpte godis sen gick vi till henne ett tag sen till tempo och sedan var vi ute och sprang runt i bredsand som vanligt(Y).
Hehe aja vi träffa på massa folk, sen gick vi hem och nu sitter jag här.
Fick även 2 paket idag får resten en annan dag eftersom min syrra fåller år om typ en och en halv vecka, tar allt på samma gång nör mina släktingar kommer ner.
Nä nu ska jag lira lite wii sen så vet jag inte =D.
Ni får hare så bra puss hej<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: