MALIN VAINIO

2010-08-02
00:35:02

Tjenna!

Tjatja bloggen!
 Idag har jag sovit och fixat mig sedan bara varit ute, en ganska så tråkig dag, menmen ibland blir det så.
Men efter att jag varit ute typ några timmar eftersom man kom ut sent så gick man upp till emma och kolla film med hon och hellen, emma börja tok grina för filmen var sorglig (the last song), hellen fick också fram några tårar men jag hade inte sett början så jag börja inte grina för då hängde jag inte med riktigt.
Men nu sitter man här efter att varit på statiol med hellen och emma, jag och hellen åt korv och emma höll på dö för hon är sjuk, hellen är också sjuk, men inte jag(Y).
Fast lär ju bli det, hehe.
Aja idag tänkte jag lägga mig tidigt eftersom att jag vill komma upp imorgon också, men måste ju läsa den jävla engelska boken som jag lova mamma att göra, bara för att jag har så "bra" betyg i engelska(Y)
Jag har ju godkännt men min lärare sa läs en bok på lovet och se engelska filmer utan text, aja jag får väl ta och göra det då, suck.
Aja vi hörs någon dag(Y)!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: