MALIN VAINIO

2010-08-10
22:00:50

Trött tjej!

Idag har jag kolla på tv uppe tills att man gick ner och duscha, det var uppfriskande att duscha, jag blev mycket piggare. Aja sedan så fixa jag med tvätt och städade lite i mitt rum, annars har jag bara suttit vid tv eller data idag, jag var ute typ 2 timmar också men typ helt dött så det var inge kul.
Nu sitter jag här och lyssna på musik medans det är film på tv, men palla inte kolla på det, bara drygt, hehe, aa nu ska jag iaf lägga upp en låt på min blogg sen blir det att kolla runt på internet, måste kolla om jag hittar någon fin frisyr jag kan skaffa, har inte en aning om vad jag ska göra med mitt hår!
Men fint ska det bli iaf(Y) hehe nä vi hörs kanske lite senare, pusspuss<3.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: