MALIN VAINIO

2010-12-15
21:40:20

Julpynt del 2 ;D

Då har sjuka jag och min lilla mamma satt ihop julgranen och fixat lite på övervåningen, själv är man typ dö sjuk men de får jag leva med då.
Hehe satt o tjata på mamma och pappa om att jag ville ha glass, men nä jag fick ingen glass...
Istället drog pappa fram en stor korg med godis från sin garderog, vette fan varför den var där, men skulle inte förvåna mig om de tänkte att jag inte skulle leta där, hehe.
Men fyfan, är typ helt död för övrigt men hade prov idag och har prov imorgon, orkar inte vänta med att göra dom så åker väl till skit skolan då. -.-
 Lite bilder på mitt och mammas mästerverk(Y).


Fasen, fick inte med stjärnan!


Min lilla bebis i julgranslådan!<333333


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: