MALIN VAINIO

2010-12-04
15:01:23

Mat mat och mer mat!(Y)

Tjenare! Igår var min kära storasyster här och gjorde mat, det blev hemmagjord thaimat, kan ju bara säga att det brann i munnen ett bra tag. Fast hade ju lite brottomt till bussen så tänkte inte på det fören jag slutat springa. Sedan så blev det ju Bite Line med Jennifer, Sazan, Melissa och Anja. Haha aa vi satt där i över ne timme, ganska så skönt men trodde jag skulle spy efter som jag ätit så mycket mat. Sedan draog vi hem till Bredsand igen och hick ner på gården och träffa lite folk och hade skojj^^.

Idag har jag bara sovit, duscha och suttit vid datorn, ganska soft lördag iaf. Just nu ligger min bebis och sover i min soffa så sött. Haha och musiken dunkar i högtalarna men han bara sover. 
Snart hade jag väl tänkt att kolla på engelskan som vi har tills på tisdag men har inte orkat de riktigt ännu.
Lite senare idag ska vi ner till min faster och fira henne för hon fyller år på tisdag, det gör även Matilda Sund grattis till dom två!
Har även fått en choklad kalender av mamma o pappa idag så fick öppna 4 luckor, men syrran fick en tv.... -.-
Gå in o kolla vettja!
 http://ericavainio.blogg.se/?tmp=26155859
 
Nä nu ska jag fixa lite vi hörs!<3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: