MALIN VAINIO

2010-12-19
21:56:38

Tråkigt så det blev ett litet inlägg till^^

Min ensamhet här nere i min källare är ganska så icke roligt så hade tänk att berätta lite om vad jag haft för mig idag, dagen gick jävligt segt kan jag informera er om för har gjort allt för mycke saker på ytterst få timmar. Det hela börjar med att jag vaknar tio över tolv, ganska så dåligt pigg men det blev att kliva upp i alla fall. Min morgon fortsatte i alla fall med att jag drog in i duschen, jag åt en ris pirog efter det, riktigt gott! Sedan beslöt jag mig för att fara till birsta så jag dusskuterade med Jennifer att vi skulle fixa skjuts dit in eftersom det absolut inte ville sluta snöa.
Väl ute i birsta då klockan var runt två träffa vi på Hanna och Elin som också var ute och julshoppa lite, Hanna kolla dessutom på ett par skit snygga skor! Men det blev inge av med dom. Jag investerade tre par trosor, en julklapp till pappa och två par strumpbyxor. Vi satt dessutom på donken ett tag. Runt halv fem kommer buss tjugo som nu börjat gå till birsta och hämtar upp oss. Ganska skönt att inte byta buss på navet. Kom hem runt fem och sedan dess har jag bara suttit vid datan och ätit mat. Har faktiskt sett på kick ass, den filmen var awesome! Fast va lite irreterande att den hackade lite. Men det blir väl att sitta här ett tag till sedan gå och sova runt ett för har ju faktiskt sovmorgon till elva imorgon.

Puss och Kram!<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: