MALIN VAINIO

2010-12-22
12:03:14

Trött jue!

Haha första dagen på lovet börjar med att jag ligger i sängen med datan (natten till idag) och sedan somnar runt 3, sedan äre ju så att min kusin är duktig med att stanna med epan så han fick igår kväll hjälp av pappa att rulla in den i vårat garage.
Så gissa vem som får gå ut och öppna till min moster när dom ska hämta den på morgonen då, jo jag som är så jävla trött så de inte finns, hehe men idag ska de bli att åka in till stan med Jennifer, Emma, Elin och sedan ska vi träffa någon där inne med. Fast vi får ju ta bussen som går 5 över halv eftersom Jennifer inte är fullt pigg i huvudet så vi missade 5 över hel. Men nu är Emma här så vi ska busa lite hörs hej!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: