MALIN VAINIO

2010-11-17
22:06:07

Harry Potter och dödsrelikerna del 1

Haha fyfan vilken jävla köng film asså! Fyfan jag skratta, grät blev rädd lite då o då, hehe men kul vare, ni som inte sett den missa verkligen något, men skulle faktiskt vela att del två kommer i Januari eller något sånt. Palla vänta till Juni typ, nä fyfan. Men ni som inte är intreserad av Harry Potter är riktigt tråkiga, så kul att kunna sätta in sig i en film serie elle vad man ska kalla det. Blir mycke loligare att se filmer som är typ 14 timmar istället för typ 2. Blir mer känsligt och så enligt mig iaf. Men aa fy vad jag grät efter typ en kvart, uffa. Men aa ni som sett alla filmer och så kanske inser varför jag grät. Men nu ska jag inte sitta här o babbla måste ju sova också...
Hare köng bra för de ska jag(Y).




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: