MALIN VAINIO

2010-11-21
17:59:11

Helgens händelser(Y)

Fredagen spenderades med Jennifer Glad, Anna Hamberg, Rasmus Krook, Linus Edlund, Tommy Melin. Vi var hemma hos Rasmus och kolla på tv och körde sanning och konka, men sedan blev det tråkigt så vi lekte kurragömma i mörkret. Haha Rasmus sa till mig och Jennifer när det var vår tur att räkna att om vi såg någon vit person med skägg så skulle vi springa, ja och sedan räkna vi och gick och leta, som Rasmus sa kom det ut en vit person med skägg ur en garderob, haha fyfan vad Rasmus inte passa i skägg, haha ja jag skratta så mkt att jag börja grina.
Men sedan var det min tur att ge igen, han hade tagit på sig en annan mask och jag gick ifrån alla och satt mig i samma hall och sedan kom han ditåt och när jag såg hans skugga smällde jag ner händerna i golvet, han flög upp i taket och landade på Jennifer.

Lördagen spenderades med samma förutom Linus, fast istället var Anja Olfosson, Sazan Jalal och Matilda Sund med oss. Denna dag var vi först hos mig och kolla på film. Sazan drog när vi gick ner och sedan helt plötsligt spelade vi klädpoker, haha det var ju ganska kul, iaf när jag inte hade några byxor och Rasmus ingen tröja osså kom mamma in i rummet och sa att dom hade kommit hem, haha jag skratta ganska så mycket, men det blev ännu värre när pappa kom in någon minut senare. Ja jag förlora ju först då, sedan Jennifer och Sedan Anna, vi han till att Rasmus förlora efter Anna men sedan slutade vi spela.
Vi drog upp till Jennifer efter att alla hittat sina kläder som låg precis överallt. I Jennifers gäststuga så spelade vi sanning och konka då, det var ju inte precis så kul men tidsfördriv kan man kalla det. Efter det så drog Matilda hem och vi spelade lite till sanning och konka men det blev baratrist så vi drog ut istället. Vi gick med Anja hem och sedan tillbaka till statiol där Rasmus och Tommy skulle bli hämtad. När de drog gick vi upp till Jennifers stuga, jag hon och Anna.

Vi somnade kanske 2 halv 3 och vakna av musiken till en Bäckfilm Jennifer satt på, jag fick slå henne så hon vaknade och kunde slå av teven, då var klockan 5. Klev upp runt halv 12 ungefär, gick hem typ 3 och såg ut som ett helvete, men tänkte ju att jag inte skulle träffa på några på vägen hem, det tar ju ba 5 minuter typ. Men klart som fan träffar jag ju på Jepser som hade varit hos min granne, han fråga om jag var nyvaken med tankte på mitt hår.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: