MALIN VAINIO

2010-11-10
16:18:40

Snö!

Idag kom äntligen den efterlängtade snön, vissa blev superglada vissa blev bara sura och irreterad, själv blev jag glad, fast ändå inte. Lite blandade kännslor från min sida. Det var ju inte plogat ute när jag skulle tilll bussen så fick ju gå i snön, eller de va ju plogat, tro jag. Men aa vi fick ju först vänta på buss 20 i typ 20 minuter sedan när vi väl kommit till navet så kom det ingen 2a så det blev bara kaos. Vi stod iallafall ute tills jennifer kom på att vi kunde gå in på pressbyron, de va ganska smart och skönt dessutom. När vi kom till skolan såg jag för fan helt förstörd ut, snö på hela mig och jag frös om mina fötter och aa, kallt var det. Sedan på rasten så kansta en kille i klassen en snöboll rakt i mitt annsikte, fast han stod inte nära, men träffa näsan min gjorde han allt, fyfan vad ont. Sedan blev jag nerputtad i snön och så av en 97a, irreterande då blev jag bara ännu kallare, fast det var kul att han vurpa första gången han försökte fånga mig, haha. Blev även mulad eller aa typ, jennifer låg på backen och vi sparka snö i annsikte och de på henne då jag hon mig över vågen sedan putta hon mig så jag ramla med annsikte/ framsida först, hörde hur de andra skratta. Men aa sedan böev det ganska lugnt tills att vi skulle hem för då hade de ploga så det var värsta vallen i slutet av den snöfyllda grusstigen. Hoppas det slutat snöa tills att jag ska upp imorgon iallafall, vill kunna se något ju.
Men ska snart till skolan snart igen, vi ska typ ha ett möte, trist... Hoppas ingen kille blöter ner mig igen för vill hålla mig torr nu.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: