MALIN VAINIO

2010-10-06
21:40:36

Dag 3

Idag har vi ju som ni kan läsa nedan, städat. ;(
Haha men aa det blev inte lika tråkigt idag som de andra dagarna för det blev faktiskt folk kaos, eller aa mycke folk på en gång så då fick man ju lite att göra, ganska skönt det med.
Blev ju dessutom att vi sluta 10 i 3 idag och sedan vänta på sazan och matilda för vi skulle träna vi vänta på de i en timme utan något vidare bra slut, det skulle inte med o träna. ;(
Haha men träffa iaf syrran och aivi på navet, syrran skulle handla osså satt hon aivi utanför ica, hörde hur hon skrek så kände mig tvungen att gå dit(Y).
Hehe aa sedan kom jag hem satt in lite mat i ungnen gick o duscha. Efter duschen va maten klar så då åt jag sedan blev det gården, det va ju egentligen meningen att jag skulle plugga nu men så blev de ju inte, jag orkar verkligen inte plugga, plugga, plugga och plugga. -.-
Störande för en trött person som mig vill jag säga, osså äre ju så att mitt minne inte är de bästa heller så kommer ju inte ihåg det jag läser eller pluggar på, kommer ihåg sakerna jag upprepat 100 gånger typ, men ska jag upprepa allt 100 gånger bli jag klar i november, nästa år. -.-
Nä ska kolla på syrran snart! Hehe hoppas alla andra också gör det, då kan jag ju lova att ni får er ett gott skratt iaf, hehe.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: