MALIN VAINIO

2010-10-07
17:27:58

Dag 4

Yää veckan är snart slut!
Idag inleddes dagen osm alla andra dagar denna vecka, städning. -.-
Aja snart äre slut iaf, idag hade vi lite mer att göra bara för att jag och jennifer var så tröt så vi inte ville göra något, då får man mycke jobb.
Men aa annars såg dagen ut som igår på ett ungefär men inte lika mycke folk då, och det är jag glad över haha.
Efter jobbet träffa vi evelina rasu en snabbis och sedan blev de gymmet, kände att jag behövde träna efter de där kexchokladen jag åt. Efter träningen så åkte vi hem och nu ska jag snart äta, har tagit en dusch också men palla fan inte tvätta håret idag, nä fyfan!:D
Hehe men aa trevligt att man ska få smaka godis från kina av challe balle imorgon om han är snäll o ger mig något, han sa iaf att jag hade fel när jag sa att de va gött så blev lite fundersam då, haha.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: