MALIN VAINIO

2010-10-28
21:36:19

Real träff!

Yää nu vare ett tag sedan men har varit så fucking mycket nu på senaste, som ni alla som läser vet att jag haft många prov, fått reda på so= g- matte=g- och no= G tro de eller ej men det enda provet jag trodde jag skulle få ig på fick jag G på fyfan stolt jag blev(Y).
Men aa engelska provet återstår, hehe.
Men i tisdags vare iaf real gymnasie träff, fyfan vad goda chokladrutor dom hade, trodde jag skulle dö, värsta lagret av smält choklad på så jävla gott asså. Men aa skolan värka ju också bra (A) haha men men. Har iaf gjort upp med mamma att jag får 2000 kronor om jag får 200 poäng i slutbetyg så bara att kömpa på nu! Dessutom får jag ju mer ju hägre än 200 poäng men inte mindre dessvärre, haha.
Aa nyss såg man på robinson så nu blire väl att slappa efter att ha bäddat ut bäddsoffan åt "kungen" haha närå, men  "kungen" ska ju sova här inatt med sin "hund" eller vad man ska kalla det, haha.
Imorgon blire baka bullar!
Hare!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: