MALIN VAINIO

2010-10-14
19:11:10

Skolfoto!

Yää nu har jag fått mitt skolfoto, fick det dagen efter alla andra, bläää.
Men aa ni får en titt på gruppfoto sedan lägger jag upp enskilda bilden någon annan dag eftersom jag inte har den på datan just nu.
Har inte suttit så mycket vid datan nu på ett tag bara för att jag har haft prov och har fortfarande massa priv men det svåraste jobbigaste var ju idag.
Men jag återkommer när jag fixa bilden kan bli imorgon eller efter helgen ingen aning.
Hörs!


Översta raden: Hanna Berglund Melinda Nordlund Julia Larsson Jennifer Glad Emma Olsén Carl Åkersten Malin Vainio (JAG) Liselott Mattisson (stavning) Elin Mattiasson.
lersta raden: Simon Bergman Simon Nyberg Joakim Ceiner Emelie Norlin Fredrik Nyström Ellen Vestberg.
Nedersta raden: Henrik Melsom Martin Bergenholm Anton Aune Rasmus Ull Philip Sandersjöö Fredrik Göransson


Kommentarer:
#1: Lissan

2010-10-15 @ 20:04:24
#2: Lissan

Men Malin!!!!:P vet du inte hur jag stavar mitt namn!?!?:O :P Lise-Lotte.

2010-10-15 @ 20:05:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: