MALIN VAINIO

2010-10-31
11:35:29

The Social Network

Tjena!
Igår var jag på The Social Network med Hanna Berglund och Anna Hamberg.
Filmen var grymt bra med det var skit pinsamt för en gubbe bakom oss tyckte vi prata för mycket, vi fick typ ett pratanfall hade varit tyst så länge, haha men gubben kom i alla fall bakom oss och sa om ni har svårt att koncentrera er på filmen så gå ut härifrån, jag och Anna höll ju på att dö, Hanna satt ju skit tyst haha fyfan!
Ja det var ju den dagen, haha skit mycket folk som hade klätt ut sig också, när jag skulle åka hem såg jag en kille med typ massa saker på benet som snören runt eller något, jag tänkte ju bara de är ju haloween enligt vissa så han är väl utklädd, men som fan var han ju inte de, tyckte synd om han, dessutom satt dom precis bakom mig och prata om hur hans ben blev så och hur det blev lagat fett äckligt!

Jo by the way min mobil har ju skärmen spruckit på så har typ inga nummer alls just nu, så ni får järna skicka ett sms med ert namn på så jag vet vem de e.
Hehe klartig jag är^^.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: