MALIN VAINIO

2010-10-02
10:56:23

TRÄNA!

Idag blir träning, har varit vaken i en halvtimme på ett ungefär. Sitter och äter frkost just un och lyssnar på musik.
Märkte att tv som jag starta inte är på, starta den för typ 20 min sedan och nu märkte jag att den inte var på, haha men så kan det gå ibland.
Men ska väl sikta på att hinna in till stan runt 12 då, men måste vänta på jennifer och emma också vet inte riktigt när dom är klar och så.
Men efter träning så skulle kanske sazan komma in till stan och vi skulle ta en fika någonstans, får väl se om man är sugen på de då.
Imorse vakna man ju flera gånger av en och samma hund, haha först stod den på mig och sedan försökte den tjocka hunden att krypa under min soffa, men tror den inte gick så bra för hon fastnade och höll på att sprattla, haha dessutom är den tjocka hunden en dvärg pintcher eller hure nu stavas. Sur är jag iaf på morgonen, haha fyfan, nä inte pratglad iaf. Nu ska jag sätta på tv på riktigt ser att hälften är på, haha vi hörs.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: