MALIN VAINIO

2010-09-22
22:52:51

Shopping!

Tjenare!
Just nu kollar jag på tv och städar lite i rummet!
Idag har jag varit ute på balders i 6 timmar, sedan efter det åkte vi till stan och fixa prao platd, alla som vill veta så ska jag och jennifer glad praoa på pasta house vecka 40.
Efter det så åkte vi hem, jag, mamma och pappa åkte till birsta så jag fick shoppa lite kläder och sånt.
Haha syrran e fett skön på tv iaf, haha kan verkligen förstå varför jag e lite damp;D
Nu ska jag städa lite till och sedan efter programmet blire sova.
Godnatt


I den högen ligger det 5 tröjor, en bh, en mascara, en annsiktsmask, smink borttagnings medel, annsiktskräm, creme peeling, vantar, deadem och hårklämmor eller va de heter.

Ett vitt linne, ett svart linne och en blommig tuptopp

Två långärmade tröjor som är mysiga o goa;)

Och en blus, fett fin men lite genomskinlig är den ju me


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: