MALIN VAINIO

2011-04-02
15:16:17

Fredagen den första i fjärde tvåtusenelva

Haha aa kan bara säga det att igår hade jag skit roligt på gården, haha jag och Matilda Sund sprang runt och knäppte kort på allt och inget, haha fyfan några blev irriterande men för det mesta var det bara kul!

Några bilder!


Hebbe o Matilda, Hebbe säljer Jennifer till Matilda, Matilda skelar,  Malin o Matilda     

Jag och Matilda som fular oss med kameran inne på toaletten

Jonte och Matilda, hehe jag hamnade med på någon^^

Hebbe och Jennifer, Matilda hoppar på, Hebbe kastar henne på golvet, Matilda säger "aj mitt huvud"

Lite gott och blandat med Linus, Sazan, Jennifer och min älskling!

Ikväll ska jag bowla satt de kommer upp mera bilder på bloggen senare!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: