MALIN VAINIO

2011-04-26
11:53:40

Min data är sär!

Godmorgon på er alla som också är vakna och jag gissar på att de är ganska många som är de såhär halv tolv på påsklovet. Min data har varit lite knepig nu satt har inte kunnat göra något alls vid den för de går knappt att skriva eller röra musen... Aja nu funkar den iaf tillfälligt så hade tänkt att göra ett litet inlägg eftersom att Hanna tydligen tycker jag bloggar lite. Men ska försöka att få in några fler inlägg då datan funkar. Har iaf haft askul denna helg och då menar jag verkligen skit roligt, fredagen spenderades i Granloholm med Amanda, sedan efter ett litet tag drog vi ut och träffade Charlie, han visade oss något konstigt spel som han inte förstod sig på, men Amanda kunde spelet så vi ropade ut Jesper och en boll så spelade vi, det hette Master och var skit roligt. Haha sedan skulle Amanda äta och då fick vi en ny kompis, vet inte vad hon hette men gullig var hon, Charlie sa att hon påminde om mig och frågade om jag va sån när jag va liten, haha var ju tvungen att säga sanningen och den va  att jag va ganska så lik henne, fast kanske lite värre. Sedan skulle hon åka hem och de va precis då som Amanda kom, så vi fortsatte spela men sedan skulle de två pojkarna äta så då drog vi till Amanda och sedan kom Ida. Vi hade sjukt kul även fast vi satt och pratade om böcker och filmer, hehe ganska intresant intresse.

Lördagen blev så att jag låg och stekte hela förmiddagen precis som jag gjorde på fredagen glömde jag nämna, så är ju lite brun nu då. Hehe men aa på kvällen drog jag till stan och spelade basket med en massa folk på planen vid hamnen. Det var sjukt kul, kände nästan alla som var där när jag kom dit. Fast de kom ju bara mer och mer folk dit hela tiden. Men sedan runt åtta kanske drog jag hem till Bredsand igen och träffade Anja, Sazan och Jennifer. Sedan kom även Jonte och Adde. Vi satt vid den fina lilla elden som tjejerna gjort innan jag och grabbarna kom dit, men mysigt hade vi iaf. Dansade lite gjorde vi också men sedan drog Sazan och efter ett tag så drog vi oss hem till Jonte för de blev väldigt kallt. Hemma hos Jonte satt vi och lyssnade på musik och hade trevligt. Men sedan var de dags att dra sig hemmåt. Men de blev en natt med Jennifer och Anja som gäster i mitt lilla rum. Aja på morgonen blev de sola lite till sedan en dusch och massa fix för att åka in till stan och träffa Hanna! Efter ett tag på donken så drog vi oss ner mot basketplan och spelade lite. Sedan mot kvällen så var jag grymmast på plan fatt då var jag trött och speedad. Hehe fick även ner opeppade Charlie på stan för att vara med och spela, gud så kul jag hade den kvällen. Runt åtta drog jag och Charlie till bussen för att åka till han och vänta in Hanna som åker moppe. Hemma hos Charlie så kollade vi på tv, minns inte vad de första vi kollade på var, med de sista vi kollade på var New Moon och de minns jag för satt alldeless inne i filmen, så sorglig. Men sedan blev det en litet busstur hemmåt efter ett tag hos Charlie i Granloholm.

Min måndag var inte så olik sig från övriga dagar denna helg. Startade dagen runt elva och fixade håret och åt något, sedan så tog jag bussen till stan för att träffa Hanna. Jag och Hana sprang runt lite på stan och kikade på kläder och sånt. Slutade med att båda köpte ett par jeans shorts och sedan ett par brillor var. Jag köpte även två tshirts eftersom de var rea på cubus. Sedan så drog vi ner till basketplan och spelade basket ett tag, men sedan skulle Hanna dra men jag stannade kvar i stan ett tag till. Haha på kvällen runt halv sju så drog alla sju upp till donken och handlade mat som vi sedan åt där och hade roligt samidigt. Men när vi kom tillbaka till basketplan så ville några låna våran del av plan i fem minuter så vi la oss på gräset och bildade en stor hög av människor som låg på varandras armar och ben och hade de som kuddar, haha måste sett roligt ut. Sedan så tog jag kvart över sju bussen hem och drog ner på gården direkt när jag klev av bussen. Sedan blev jag super glad när jag såg att Emma kom in genom dörren, den jävlen har ju varit borta en vecka utan att höra av sig något. Men aa sedan drog jag hem och åt mat och sedan satt jag vid min sär data fast beslutade att stänga av den men så fort den stängdes av vilket tog en kvart så sattes den på igen, fattar inte hur men den gjorde det iaf. Satt på American pie vid tolv typ, tänkte sova runt elva men de orkade jag inte så låg och smsade med Hanna och kollade tv. Filmen var slut strax innan två så då gick jag och la mig, somade väl typ prick två eller något sånt.

Aja denna dag ska spenderas med Hanna, vi ska väl typ göra något, haha. Men aa hoppa matta ska vi göra för den har jag satt upp i helgen, tog furtio minuter att sätta upp den själv utan hjälp av mor eller far. Men aa något roligt ska vi hitta på iaf men nu är jag jätte hungrig så ska dra upp och leta mat nu medans min tjocka katt ligger och sover, han har även blivit rakad lite här och där, den informationen var till er som läste den, haha ;D. Men nej här kan jag inte sitta är jätte hungrig, kanske bloggar snart igen, beror ju på min data. Hörs hej!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: