MALIN VAINIO

2011-04-27
23:59:30

Röööök!

Gokväll, elle aa snart kan jag ju säga godnatt men de kommer säkert i slutet av inlägget. Idag har jag varit på birsta med Tildis, hehe vi sprang runt och letade efter en present till Linnea som fyller år om några dagar, blir till att fira henne på valdborg. Tillslut hittade vi något iaf, men aa får se vad hon tycker.
Men senare så blev de Norra med Linnea, Linnea, Amanda, Ida, Hilda och Madde. Hehe vi hade fett kul, vi fick ju hjälp med att fixa eld så då blev de riktigt varmt och skönt, vi åt tillomed några marshmallows var.
När jag kom hem fick jag hänga jackan, byxorna och tröjan på altan och sedan smyga in utan att väcka någon, busigt tycker jag, haha.
Nä men nu tro jag att jag måste sova ska upp tidigt omorogn, typ 8 och spela fotboll på sporthallen, vi hörs godnatt!

 
  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: