MALIN VAINIO

2011-08-05
18:40:06

Ännu mera film!?

Nu när klockan närmar sig sju på kvällen här hemma i Sverige så närmar sig klockan ett på natten i Kina så de betyder alltså att min lilla Kines ska sova. Själv så ska jag ner på Tempo och möta upp Jennifer och Emma och sedan går vi vidare till Jennifers gäststuga tror jag. Får se om det blir så att man sover över där också, annars är det ju bara några få minuters promenad hem. Får hoppas på att det inte börjar regna, men hinner iaf inte bli så blöt på tre minuter. Nä nu idag har jag tillomed städat rummet så nu är det fint här inne igen som tur är fick nästan cp damp på mig själv när det såg ut som det gjorde. Jag tycker alla ska ha en trevligt fredag kväll och det kan hända att jag bloggar lite senare inatt ifall att jag går hem.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: