MALIN VAINIO

2011-08-10
00:36:03

Bor vi på grönland eller!?

Godnatt! Efter en pizza på bredsands pizzeria så beger vi oss bort mot tempo där vi får höra av Linus att de är varnings skyltar nere på stranden om att någon fågel skitit i vattnet och att om man badade så började det klia på kroppen. Såklart så hade ju Jennifer badat kvällen innan och hon fick panik...
Senare på kvällen så tog jag och Jennifer en biltur till stan och tillbaka med hennes pappa för att lämna in ett par filmer på hemmakväll. När vi kom hem till Jennifer och packade hennes saker för att sedan gå till mig och lämna de så bytte jag om till en långärmad och en tjocktröja, samt min skinnjacka. Kan ju säga att det känns som de är vinter nu på kvällarna, satt och frös ganska så länge under denna kväll. Som tur är finns ju Hebbe som jag kunde låna ännu en jacka av, då frös jag inte iaf. Efter ett tag så drog vi upp till Linus och kolla på tv (jag sov). Sedan så skulle vi börja röra oss hemmåt då träffa jag på min kusin Simon och hans kompis Emil, de hade ju såklart moppe båda två så då åkte jag med Emil ner till statiol och de andra gick, fast Jennifer och Linus joggade. Nu när jag varit hemma i en halvtimme i värmen så är de dags att lägga sig och sova.

8 DAGAR KVAR!!


Kommentar:
#1: Älsklingen

8 dagar till vad? :)<3

2011-08-10 @ 11:10:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: