MALIN VAINIO

2011-08-08
16:15:02

Efter regn kommer solsken

Trevlig dag de har varit såhär långt. Började dagen med att kliva upp sju som jag sa att jag skulle, eller låg ju kvar i sängen till tio. Då åt jag frukost sedan gick jag och la mig i sängen igen. Skönaste platsen i rummet om du frågar mig. I alla fall så vet ju alla som bor i Sundsvall att det regna ganska mycket igår kväll/natt och imorse. Resultatet till de är solsken såklart, men också en tunnel full av vatten så där undvek jag att gå. Skönt att det snart är kväll, less på solen för tillfälle, nu för tiden vet jag ju inte om jag ska ha varma eller kalla kläder. Såg ut att bli en skit dag idag runt sju imorse, sedan blev de helt plötsligt fint!? Nu väntar jag på mat och sedan tror jag att de blir att vandra ut i Bredsand igen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: