MALIN VAINIO

2011-08-02
23:20:36

Hemlighetsfull flicka ^^)

Gokväll, nu sitter jag här igen och skriver på min blogg. Idag har jag varit på stranden och solat, blev trots allt lite bad... Senare på dagen åkte hela familjen iväg och åt på stan, riktigt gott åt nästan upp hela pizzan. När vi va hemma igen så blev de allsång på skansen, smartaste barnet i familjen som kan alla låtar då, eller inte dom som är gamla då men. Som ni kanske märker så är de ganska långt mellan middagstid och allsång, under den tiden gjorde vi massa saker, men de tänker jag inte skriva just nu, de får ni läsa om i nästa inlägg för jag vill inte att min älskade lilla kines ska veta det fören jag vaknar upp imorgon och berättar själv!! Mohaha nu är jag elak. GODNATT!


Kommentar:
#1: Lilla kinsen :D

Idén med Allsång på Skansken är väl att man ska sjunga med och oftast är det låtar man kan, så du är inte så smart som du tror :)

2011-08-03 @ 06:51:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: