MALIN VAINIO

2011-08-30
23:35:01

Kallt!?

Hejsan svejsan! Nyss kommit hem efter en rolig, kall och framförallt mysig kväll! Några pussar hit och dit, fast bara mellan mig och en med manligt kön såklart. Riktigt mysigt faktiskt vill jag lova, har dessutom en grön prick på handen som Malin ritade dit. Tankade dessutom kusins moppe med femtio kronor och Ragges moppe med femtio kronor, tur jag får tbx i handen vid nästa studiebidrag, ska bli skönt att få lite pengar löst.
Ganska skönt att börja kvart över tio imorgon, då kan jag sova till halv nio för att sedan vandra hemifrån halv tio typ, jobbigt att ha långt till skolan men det funkar.
Men nu är de dags att sova innan jag somnar med datan i knät, godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: