MALIN VAINIO

2011-08-15
22:12:24

Myspys

Hejhej, det känns väldigt skönt att inte varit utanför huset på 24 timmar. Känner mig ganska så seeg... Idag har jag pratat med älskling, ätit och sett på film, såg slutet på remember me och sedan efter det såg jag no strings attached. Ganska så mycket jag grät i slutet på remember me, höll nästan på att börja gråta i den andra filmen också fast att jag sett den två gånger nu, tycker den är så gullig att det kommer tårar i ögonen. Nu sitter jag och kollar på snutet i varuhuset den går på tv men är snart slut. Imorgon blir det att kliva upp halv nio äta något sedan ut och jogga, efter det blir det duscha och sedan prata med älsklingen som förhoppningsvis kommit hem från skolan då.

2 DAGAR KVAR!


Kommentar:
#1: Favvo kinesen :D

Det dar lat som alla andra dagar du haft sen jag akte (L) Film prata med mig sov:p

2011-08-16 @ 14:34:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: