MALIN VAINIO

2011-08-20
03:04:32

Outfit

Hejhej alla! Efter en trevlig och rolig kväll på selånger så kom jag till bredsand med halsont och spyfärdig... Träffade riktigt trevligt och roligt folk, så kul kan jag lova att jag hade! Nu när jag, Jennifer, Emma och Linus sprungit runt i Bredsand i cirka tre timmar (spenderat mest tid på statiol....) så tycker jag att jag förtjänar lite sömn. Men nu så sitter jag och skriver, Emma spelar spel och Jennifer tittar tv. Alla äter chips o dricker cola, vissa mer än andra! Tihi! Snart ska jag nog sova tre timmar sedan kliva upp och prata med min saknade pojkvän, varit ifrån han nu i över tre veckor, många återstår...

Bjuder på bilder från kvällens outfit!




TIHIHIHIHI^^)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: