MALIN VAINIO

2011-08-01
22:17:08

Skogen...
Som sagt så drog jag ner på stranden, väl där nere så låg jag en timme bara på grund av de dåliga vädret. Sedan gick jag och Matilda hem till mig och lämna väskorna så vi kunde gå på våran promenad. Vi gick rakt upp i skogen och hamnade tillslut på södra berget... Haha bara gått ca 8 kilometer. Eftersom vi endå var där uppe så gick vi björnstigen och Tarzanstigen, jag och Matilda var ganska så slut i benen då. Men sedan kom vi ju på att de va 8 kilometer hem också... Matilda sa att hon skulle rulla hem eftersom det bara var nerför, men så blev de inte, hade varit kul att se tycker jag. När man väl kommit hem frågar Jennifer om jag ska med och kolla på fotboll.  Såklart kul att kolla fotboll, men inte om man måste äta byta om och fixa lite saker på endast 20 minuter. Blev iallfall så att vi kom iväg till Bergsåker för match, när vi väntat där i en halvtimme drygt så blir Emma fundersam och undrar om de va där matchen va, såklart kollar hon på internet och ser att den va i Bergeforsen.... Snacka lagomt panik Emma fick då. Efter alla omständigheter så kommer vi iallfall fram till matchen i tid och sedan börjar helvetet, kallt som satan blev det!! Men men, de förlora med 5-0 mot Timrå och sedan rullar bilen hemmåt. Efter denna långa och ansträngande dag så är de dags att sova.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: