MALIN VAINIO

2011-08-07
01:26:29

Sorority Boys

Godnatt bloggen! Kom nyss hem från Keff efter att sett på sorority boys med hon och Emma. I det tidigare inlägget sa jag ju att vi skulle äta middag på O´learys och så blev det ju också, askul! Blev ganska så mycket mätt och hade trevligt sällskap att vara mätt med dessutom. Jag och Hanna gjorde special beställningar, kyckling och pommes, superdupergott! Filmen som jag nämnde i början av inlägget måste jag verkligen säga att den var rolig och skratta kan jag säga att vi gjorde. Rekomenderar den starkt, fast den är från tvåtusentvå men den var så grymmt rolig så de är helt klart värt det. Nu lyssnar jag på musik så jag är redo att gå och lägga mig i min mysiga säng, ensam...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: