MALIN VAINIO

2011-08-29
22:00:39

Svar på kommentar

Svar på kommentar till senaste inlägget, frågan löd : fick du något roligt och som svar på det är ja.
 Hade tänkt göra yttligare ett inlägg igår, men så blev det inte som ni ser, hade fullt upp med att vara ute med kompisar och åka moppe hem och småprata lite med en person.
Fick presentkort på kicks på tvåhundra och på birsta city trehundra sammanlagt. Fick även en liten söt nessisär (stavning) av mina kusiner Emelie och Sophia, i den låg en annsikts mask, nagellack och hudkräm. Fick även ett läppstift/läppglans/läppsyl av syster som gör så att läpparna blir större, riktigt kul men sticks gör det! Sedan fick jag inget mer, fick datan i förskott och den är jag riktigt nöjd med.
Efter en kväll på gården har jag hunnit med att bråkat lite med en person på skojj då givetvis, lekt rövare, blivit släpad på golvet, ätit glass och mycket mer! Snart blir de sängen så jag orkar med morgondagen också. Lär väl lägga upp en litet inlägg imorgon också, godnatt!


Kommentar:
#1: Anonym

Det stavas necessär :)

2011-08-31 @ 17:21:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: