MALIN VAINIO

2011-08-15
17:34:55

Världens kanske sämsta pojkvän.... ever

Hejhej, just nu sitter jag och väntar på middag. Kollar dessutom på ett pogram som heter "världens kanske sämsta pojkvän.... ever". Det är ett ganska så roligt program, man lär sig ganska så mycket utav det också. Denna gång handla de om mognad, kan ju säga att alla beteer sig som tolvåringar så jaa de skulle nog behöva lektion i mognad om du frågar mig.. Nu börjar det igen, kanske bloggar senare ikväll.

Går att läsa om på http://www.tv4.se/1.1324010/varldens_kanske_samsta_pojkvan..._ever?episodeId=1.1402274


Kommentar:
#1: Favvo kinesen :D

Du inser att du ar en fantastiskt tjej nar du kolla pa det hoppas jag :) du ar verkligen det killar drommer om. alskar dig min bast tjej... ever (L)

2011-08-16 @ 14:31:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: