MALIN VAINIO

2011-12-13
21:15:19

Gamla/ Nya Bilder
Förklaring till bild kommer först!
Haha den här dagen minns jag, hade inte sovit något på natten, och dom där Jeansen var mina favoriter R.I.P :'(
Haha jag och Fetor som han kallas! Skit söt liten tjockis, han drog mig i håret...
Tyngdlyftning såhär mitt på morgonen...
Haha en bild från Thailand, då jag hade bränt sönder annsiktet, man ska inte somna i solen mitt på dagen i varma Thailand har jag lärt mig...
Haha denna bild är ny, bara nån vecka, kul att vara förkyld, kanske inte...
Saknar sommaren ganska så jätte mycket, skulle vilja få vara med om exakt samma saker igen, bara för att återuppleva glädjen :'')
Sista idrottsgalan åp Prolympia, snyfft :''( antaglien en av de bästa kvällarna i mitt liv!
Den här helgen minns jag för det vara bara nu i helgen, haha hade riktigt trevligt med pojkarna som spelade spel, hehe ;)
Detta va en gammal bild :O sommaren då jag fyllde 15 år, shiiiet...
Haha den här bilden är ju bara så klockren! Halloween fest hos Linnea, glömmer aldrig!
Haha jag och kusin lekte med kameran förra Julen, snygga poaser blev det ;)
Haha den här dagen minns jag! Jag, Emma, Jennifer och Emelie var på den nya leksamksbutiken, Toys.....
Minns inte, men tror den här bilden är från nyår 2009 till 2010, eller idrottsgalan i 8an..
Liten och kolla på nu, fast mest bilder på mig! Haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: