MALIN VAINIO

2011-12-21
21:56:06

Sen!?

Hejhej!

Idag har jag varit på skolan och haft prov, städat och inte gjort så mycket mer eftersom vi slutade halv ett på ett ungefär. Men morgonen börjar i alla fall med att mitt alarm ringer och jag ligger och funderar i sängen vad de var som lät, kom tillslut på att det var larmet. När jag väl stängt av larmet så somnar jag om och vaknar sedan fem över åtta, och så borta som jag är på morgonen så låg jag i sängen och funderade på vad de betydde.. Kom tillslut fram till att jag skulle ringa Jennifer eftersom hon förmodligen också låg och sov. Då fråga jag om hon var vaken och det var hon, nu i alla fall… Hon berättade även att provet började halv nio så då blev det fart vill jag lova. Vi fram till skolan till halv tio och gjorde provet.  Efter skolan så skulle jag träna, med det var lunch stängt till tre och så länge orkade jag inte vänta så gick lite på stan och kikade och tog två bussen hem till Bredsand, när jag väl var hemma blev det filmtittande eftersom vi har inget internet här hemma så kan inte prata i hemma telefånen, sitta vid datan eller kolla på tv. (skrivet runt 16.00)

Nyss kommit hem från en trevligt kväll på gården, Gustav fick dricka lite lim dessutom. Hände inte så mycket där, men träffade Oliwer och Anna en snabbis med Anja. Oliwer har ju klarat sitt körkort nu! Grattis till han. Som ni kanske märker så har vi nu fått tbx vårat internet, får se hur länge det lever. Nu ska jag plugga lite sedan sova!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: