MALIN VAINIO

2011-12-25
00:58:32

Wiiho!
Hejhej! Ska snart dra mig ner i sängen men hade först tänkt att jag skulle berätta lite om dagen som varit! Det börjar med att vi kliver upp strax efter nio. Då väntas frukost med hela stora familjen (mamma, pappa, syrran, hund och katt). Sedan får jag och syrran öppna ett paket då, Erica fick äran att öppna det och i den låg lejonkungen 1 filmen, som jag och syster älskade så sjukt mycket när vi var små, den gamla filmen som vi hade gick sönder för typ 8 år sedan och mamma och pappa tyckte kanske att det var på god tid att köpa en ny. Vi kollade i alla fall på den så blev ingen promenad för mig och syster. Sedan ligger jag och kollar på den med henne uppe i soffan, sedan när den var slut kom mamma och pappa hem , då kollade jag på Grinchen medans alla de andra började att göra sig iordning, jag var sist in i dushen och blev väldigt seg märkte jag, men det har nog med att göra att jag pratade med min Kines pojke ett bra tag! Väl klar så gick jag upp till familj och delade ut julklappar, fick en bok, presentkort, örhängen och pengar, dög bra tycker jag. Därefter blev det middag. Sedan satt vi och surrade resten av kvällen, jag och Malle satt i köket medans resten av min familj och faster satt i vardagsrummet och kikade på teven. När alla sedan drog så drog även vi upp till min moster (simons familj). Väl där uppe så fikade vi inte, för alla var så mätta... Haha men sedan spelade vi spel och snackade lite som vi alltid gör.
Här spelar vi det berömda fiskspelet vi spelade som liten!
Och här är min överlyckliga storasyster!
Jesper Berglund är Awesome!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: