MALIN VAINIO

2011-02-22
18:17:09

HANNA BERGLUND

Heeeeeeeej!
Nu sitter jag och försöker plugga men det går inte så bra för att min älskade lilla Hanna Berglund sitter och pratar med mig på MSN, men de är kul att prata med henne så. Hon tjatar så mycket på att jag inte bloggar så ofta, men har knappt något att skriva om heller tjat pelle!
Ohhhh idag har vi fått godiset vi ska sälja för att komma till Göteborg på klassresa. Kommer bli awesome tycker jag och Hanna, eller???
Hanna var även riktigt inne i att få reda på sin framtid så hon fick bli spådd idag på gärdet. Ganska kul för vi fick ju veta att hon skulle öppna en utomhus biograf elle något på norra elle söndra berget, och de skulle hon driva med sin man och hon skulle även få 8 barn. Hoppas jag får vara barnvakt! Annars kommer jag bli riktigt elak på henne. Nu frågade hon hure går så bäst jag skriver klart annars tror hon jag är seeeeeeeeeeeg.
Hörs något bloggen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: