MALIN VAINIO

2011-02-27
10:58:26

Soft helg

Har inte skrivit något i helgen men tänkte ta det lite snabbt om vad jag har gjort.

FREDAG:
Började dagen med en skoldag då, först matte sedan biologi prov sedan blev det skridskor på idrotten. Ganska ont i fötterna efter. Men efter idrotten så drog jag och Emma och gymma en timme ungefär. Så har för tillfälle träningsverk i magen och mensverk samtidigt, det gör ganska så ont...
På fredag kväll drog vi till gården sedan till en tjej som heter Alexandra. Hos henne satt vi och kollade pskräckfilm samtidigt dom Fredde Larsson har fest och bor i samma trapp. I samma trapp bor även min faster och Anjas pappa, alla som hört/ läst om Anja insidenten vet vad jag menar. Haha ganska kul när en ruta pajjade och Anjas pappa kom ner efter tre utläningar som dessutom Anja kände en av dom, han börja skrika åt Anja med men aa vi sprang in till Alexandra. Någon minut senare så ringer min kusin och säger att polisen är påväg, som tur är drog jag 1 och polisen ko typ 2.

LÖRDAG:
Dagen börjar tolv på eftermiddagen. Börjar med att gå upp för trappen och då får man höra "va du på fest igår"? Haha ganska kul att man va på filmkväll i samma trapp och mitt emot min faster. Men aa dagen fortsatte iaf med att jag och Matilda gick ut och gick. Va nere på stranden till och med, ganska mycket snö. Men det var fint väder så.
Senare på dagen så drog jag upp till Jennifer sedan hem och sedan kom Anja och Emma. Sedan drog vi ner på tempo, där träffade vi Mosse och Peter. Sedan drog vi till mig satt jag kunde äta för höll på att skaka ihäl mig fatt jag inte ätit något. Efter jag ätit drog vi till Jennifer och inväntade Anna Hamberg. Vi såg film, först på kallt byte, sedan på the grudges 2 och sedan på Torkel, efter Torkel kollade vi på Dagotto men då drog jag och Anna hem och sov för klockan var så mycket, typ 1, hehe. Så gick jag hem i min ensamhet. Hehe sedan satt jag vid datan 5 minuter sedan la jag mig och som då va klockan typ 10 över 2 när jag somnade.


Jag och Matilda på våran fina vandring på stranden.

Varken jag

Eller Linus kom in iådan lika mycket som

EMMA! joiipi


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: