MALIN VAINIO

2011-02-13
13:35:26

Sweet 16

Tjenare! Igår var de sweet 16 hos Gladan.
Vi åt middag och kollade på Torkel i knipa, hehe vi såg även på Drag me to hell, typ fjärde gången jag ser den men lika rädd i alla fall. Efter det så gick Sazan, så då spelade vi monopol. Tror det var Linus som vann.
Sedan gick vi ut. Efter typ 2 timmar utomhus blev de kallt så gick hem typ halv 1 någon gång.
I helgen har jag även varit med Oscar, han sov här från Fredag till Lördag. Hehe vi kollade också på Torkel, och någon skräckis.

Lite bilder från Gladan!

Jag, Keffners moder Tine och Emma

Jag och Keffner, och Emma där bak

Emma Linus jag och Keffner

Sazan lodar vid datan, hehe

Kärleksparet Emma och Linus

Linus gick lös...

Hoho, här hade de lite sminkining innan vi drog till Statiol

Emma redo att gå ut

Födelsebarnet nästan klar


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: